[OT] Re: Vyoešeno! Re: spínaný zdroj 15V/30A hmotnost..

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 21 09:52:30 CEST 2021

Taková veselá historka z natáčení (nebo spíš smutná).
Dělám pro jednoho zákazníka, v současnosti je to můj největší zákazník.
Jejich šéf je děsný papírář. Co není napsané na papíře, to se do
projektu nesmí použít, i kdyby to 100x vyhovělo.
A naopak co na papíře je, to je svaté.

Že se předem vyřadí spousta zajímavých výrobků (protože zrovna to
konkrétní použití v papírech nemají), to vem čert.
Ale horší je, že se použilo něco, co podle papíru vyhovuje. Jenže v
praxi to prostě nejede, resp. jede blbě.
A já už několik týdnů musím řešit proč. Přece na papíře to je, tak to
_musí_ fungovat.

Problémy to dělá ve spolupráci s výrobky jiné firmy (obě jsou
zahraniční). Takže se samozřejmě napřed zkusili oslovit oba výrobci.
Podle očekávání to jeden háže na druhého. Protože ten šéf je úporný a
stále je bombarduje maily a telefonáty, tak už jsou oba výrobci na něho
pěkně naštvaní a v podstatě se už se s ním odmítají bavit.
Takže já jako pako musím pracně analyzovat komunikaci mezi těmi
produkty, protože to prostě musí, musí, musí jet. Vždyť je to tam napsané!
Mám to sice placené. Ale už bych docela rád dělal něco rozumného a
tvůrčího a ne takovou nesmyslnou nádeničinu.
Nabídky na osazení jiné techniky odmítá, protože to není podle papíru. A
to jsem mu názorně předvedl, jak hladce to funguje.
Přitom je to chytrý a vzdělaný člověk. Jenom děsný papírář.

PL