Re: Vyoešeno! Re: spínaný zdroj 15V/30A hmotnost..

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 21 09:32:50 CEST 2021

Jasně, i když to tam napsané nebude tak to fungovat může. Ale nemusí. A
záleží samozřejmě na obvodovém zapojení toho zdroje. Pokud je to třeba
nekoncepční a používá se například v nějaké primární části jednocestné
usměrnění tak to fungovat nebude určitě. Nebo u některých zdrojů je pomocné
napětí tvořené srážecím kondenzátorem nebo malým transformátorem. Já ten
zdroj potřebuji pro hobby využití tak nějaké papíry a ds řešit nebudu, ale
pokud by to bylo do nějakého zákaznického řešení tak se papíru striktně
držet budu.