solarni panely v zime

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Říjen 17 23:54:31 CEST 2021

Jestli to chápu dobře, tak za obchodní (silovou) část platím pouze
rozdíl mezi spotřebovanou a vyrobenou elektřinou a měsíční paušál 199 Kč
vč. DPH. Je v tom ta virtuální baterie?

A co se týká distribuce, tak platím za dodanou elektřinu ze sítě a z
virtuální baterie. Nebudu platit tu distribuci z virtuální baterie 2x?

Poslední otázka: Ostatní poplatky (POZE, OTE, daň, SS) se asi platí ze
stejného objemu jako distribuce, že?

Pokud je v paušálu virtuální baterie a distribuce se u přetoků platí
pouze jednou (zpět), pak to vypadá rozumně. A u mého přímotopného tarifu
je nejvýraznější položkou využití virtuální baterie právě POZE.

Já snad nakonec začnu o těch solárech uvažovat.

Standa