solarni panely v zime

Neděle Říjen 17 23:30:54 CEST 2021

Taky teď koukám, že ČEZ celkem připojení solárů asi celkem podporuje.
Kdysi před mnoha lety mi někdo tvrdil, že pro výrobu el. energie musí
mít zvlášť elektroměr. Takže to by znamenalo mít dva přívody do baráku
(u mě neprůchodné) a předpokládal jsem tedy, že dodanou a ve stejné době
vyrobenou energii budou účtovat úplně zvlášť. Ten 4Q elektroměr je
celkem elegantní řešení. Tady píšou, že tu vyrobenou energii odečtou od
dodané.
https://www.cez.cz/cs/technologie/fotovoltaika/elektrina-pro-solary
Tak snad. No já vím, něco si tam přirazí... tak uvidím.

Anděl