Re: problém s uploadem do ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Říjen 17 18:36:46 CEST 2021

Zdravím, ano, boot probíhá normálně - ostatně zkoušel jsem asi 4 moduly
a žádný se nechytá. (před měsíce fungovali minimálně 2)

Boot:

ets Jan  8 2013,rst cause:2, boot mode:(3,6)

load 0x4010f000, len 3460, room 16
tail 4
chksum 0xcc
load 0x3fff20b8, len 40, room 4
tail 4
chksum 0xc9
csum 0xc9
v000a7560
~ld

A dále se už ve 115200 ozývá aplikace

Verze toolchainu:

PLATFORM: Espressif 8266 (3.2.0) > WeMos D1 mini Lite
HARDWARE: ESP8266 80MHz, 80KB RAM, 1MB Flash
PACKAGES:
  - framework-arduinoespressif8266 3.30002.0 (3.0.2)
  - tool-esptool 1.413.0 (4.13)
  - tool-esptoolpy 1.30000.201119 (3.0.0)
  - tool-mklittlefs 1.203.210628 (2.3)
  - tool-mkspiffs 1.200.0 (2.0)
  - toolchain-xtensa 2.100300.210717 (10.3.0)

Průběh nahrávání:

Auto-detected: /dev/ttyUSB0

Uploading .pio/build/d1_mini_lite/firmware.bin
esptool.py v3.0

Zřejmě bude nějaký binec v pythoním ekosystému - při ručním spuštění
esptool.py verze 3.0 to upadlo na chybějící komponentu pyserial.  Podle
doporučení z netu jsem přepnul verzi na python 3 ale to také končí
hláškou o timeoutu.

Ale zajímavé, že v Atom/PlatformIO  pokus o nahrátí nehavaroval.

Díky

Petr