Re: problém s uploadem do ESP8266

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Neděle Říjen 17 14:48:03 CEST 2021

DD,
v platformio nastavte terminal na 74880, aktivujte seriovy terminal a
stisknete reset na wemos. Musite videt 'standardni' boot sekvenci (

|ets Jan 8 2013,rst cause:2, boot mode:(3,7)... |

Pokud ne, tak hledejte chybu ve vyberu serioveho portu. Pokud ano, tak
poslete platformio.ini a verze core (pokud nejsou primo zadane v tom
ini). Tohle vypada na problem s prechodem do loader rezimu (teda pokud
blika ta modra LED na ESP), ale u Wemos tusim na vyber neni a je to
primo 'zadratovane' v typu desky.

P.B.