Re: OT: Pivo ( bylo: Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu))

Neděle Říjen 17 15:52:25 CEST 2021

Táta učil v Poděbradech na elektrofakultě, ta sídlila na zámku. Pod
zámkem je pramen Poděbradky. Jeho kolega Truksa žil "zdravě" a každý den
cestou z práce si natočil do lahve Poděbradku. Když ho odvezli s
ledvinovými kameny, řekli mu, že to jsou typické poděbradkové kameny a
prý že má pít Plzeň. Tak asi na té Plzni něco bude :-)

Anděl