OT: Pivo ( bylo: Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu))

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 17 12:02:29 CEST 2021

Asi před 15 lety jsem trpěl na ledvinové kameny. Kdo to někdy zažil, tak ví
o co jde. A jeden doktor se mě ptal, jestli piju pivo - říkám, že ne. Tak
mi naordinoval Plzeňskou 12. min 3x týdně.
Sice mi  na to nedal předpis, nikdo mi to neproplácí, ale od té doby co
užívám pivo  mám se šutry klid.  Ne že by mi to pivo bůhvíjak chutnalo, ale
evidentně to funguje.

ne 17. 10. 2021 v 10:47 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>