Sdelovaci technika, rocniky 80 a 81

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Říjen 16 10:57:16 CEST 2021

Zdravim,
ten serial v AR si pamatuji moc dobre - to uz bylo v obdobi, kdyz jsem byl na 100% rozhodnut, ze budu delat 'do pocitacu'.
K tomu mne zas privedl jiny serial - basic, ktery jsem proluskaval, kdyz jsem marodil. :)

Ale logika TI mne naprosto fascinovala. Tak jsem si (samozrejme ciste papriove) psal pro ni ruzne programky.
A cca 2 roky na to jsem mel moznost si na to opravdu sahnout a s prekvapenim jsem zjistil, ze nektere moje
veci i fungovali!
Ale kdyz mi pak pustili hru pristavani na mesici, to uz bylo nad moje chapani.

Ale jine jsem chtel:
absolutne netusim - co je to to RPN?

  Sam