Sdelovaci technika, rocniky 80 a 81

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 15 23:58:10 CEST 2021

No než se dostanu do nějaké knihovny, může to i pár týdnů trvat...

Ty linky, resp. jejich obsah znám, hodně zajímavý je ten servisní manuál -
to byla doba, kdy se ještě opravovalo (a vyplatilo opravovat - cena práce v
porovnání s cenou výrobku byla v podstatě zanedbatelná, dneska je to
naopak). Bohužel zrovna schéma je v téhle jediné kopii, která chodí po netu,
místy dost problematicky čitelné, ale žít se s tím asi dá, lepší kopii jsem
ale nenašel.

Jinak já mám TI58, získal jsem ji asi předevčírem v takovém ne úplně hezkém
stavu (uvnitř docela nepěkná koroze od vykvetlých nikláků, celé to bylo
oblemcané a tak podobně) a snažím se ji rozběhat. Kromě desetinné tečky mi
chodí snad už všechno, na rozborku klávesnice se teprve chystám.

Jo a co má být v těch Sdělovačkách? V AR B 85, str. 64 v citaci zdrojů tvrdí
autor, že:

- Úprava kalkulátoru pro připojení vnějších zařízení (ST 7/1980, str. 256),
- Zadávání dat v paralelním BCD kódu do kalkulátoru TI58/59 (ST 9/1980, str.
348),
- Připojení vnějších výstupních zařízení ke kalkulátoru TI58 (ST 10/1980,
str. 381),
- Ještě ke kalkulátorům TI58/59 (ST 1/1981, str. 31),
- Napájení kalkulátorů TI58/59 (ST 4/1981, str 153),
- Signály a mikroinstrukce kalkulátorů TI58/59 (ST 9/1981, str 349).

V podstatě bych si to chtěl přečíst všechno, i kdyby jen pro radost.

Pavel Kutina

P.S.: A nic s RPN mi nesmí do baráku, to je ždímačka mozku, ne pracovní
pomůcka :)