oprava - RE: kvizovy dotaz - volani O2 z Prahy do Bratislavy

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 15 21:41:29 CEST 2021

Oprava
Já jsem se špatně vyjádřil. V rámci EU za svůj vnitrozemský tarif kromě
toho když voláte
z ČR do ostatních států EU. To je pak bráno jako zahraniční hovor.
Taková malá sviňárna jak to operátoři umí.
No, asi nedopadnou jako BE.
Měl bych nejdříve pana Galuszku číst než budu psát ale bylo mi pár dní
hodně zle.
Jindra Polívka