oprava - RE: kvizovy dotaz - volani O2 z Prahy do Bratislavy

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Pátek Říjen 15 21:24:52 CEST 2021

ono Praha - Berlin je za 20Kc/min
 ------------

z ceniku

Mezinárodní volání:

• Zóna Slovensko - 9,84 Kč bez DPH/minuta.
• Zóna Zbytek světa - 20,84 bez DPH/minuta.
• Zóna Satelity - 164,46 Kč bez DPH/minuta.

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Friday, October 15, 2021 9:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: oprava - RE: kvizovy dotaz - volani O2 z Prahy do Bratislavy

Zdravím,
pokud se mýlím tak ať mne někdo opraví.
V rámci EU to máte za svůj tarif. Z Německa do Rakouska za svůj tarif, ale to co asi budete používat nejčastěji a to z ČR do ostatních států bude jako zahraniční hovor.
A ještě jeden pozor !
Poslal jsem přítelkyni s kamarádkou na vánoce do Dominikánské republiky.
Byla se u T-Mobile zeptat co stojí hovor a docela dobrý a prý krátké hovory ať moc neutratíte.
Takový hodný chlapec od T-Mobile jí poradil. Já jsem to moc neřešil.
Tak občas zavolala a říkám si ani si moc nepokecáme ale za pár dní přiletí a bude vše OK.
Fotky, videa, vyprávění...
Přiletěla, vše OK a pak mi přišla s brekem ukázat účet. Spojovací poplatek byl tehdy v roce 2013 hodně hustej.
Vzal jsem účet a povídám zapomeň na to.
Hezký den,
Jindra Polívka