Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 15 19:26:19 CEST 2021

Denní tisk chodí jnou cestou. Jedna známá tomu šéfuje a soused to má
jako vedlejšák. Když jsem dělal u firmy tak
to chodilo podle toho kdo rozvážel klidně ve 2:30 až 5:30.
Jeden borec to házel ke dveřím a když to jednou někdo ukradnul tak kluka
z ostrahy vyhodili.
Jindra Polívka