RE: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 15 18:28:19 CEST 2021

U nás chodí také obden. Ono je to skoro jedno, jestli dopis přijde o den později. Ale předplatitelé denního tisku z toho asi nadšeni nejsou…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of V P
Sent: Friday, October 15, 2021 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Ja si teda v tom velkem meste vsimnul v prvni rade toho ze postak chodi uz dlouho obden. Ne ze by me to nejak zvlast vadilo, postacka je ochotna a mila, jen by me zajimalo jak pri tom jeji nadrizeni zvladaji vykazovat dorucovani listovnich zasilek zaplacenych sluzbou D+1.

Stejne tak mnozstvi oznameni o nezastizeni za lonsky rok bylo od pracovniku balikoveho rozvozu Ceske Posty pomerne dost. Na to ze jsem kvuli covidu pracoval z domu az prekvapive dost, a to i kdyz na zasilkach byl uvedeny telefon. Ale to uz se taky vyresilo - letos uz mi zasilky prestali krome dorucovani i oznamovat. Konkurencni prepravci timto problem kupodivu netrpeli...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu