Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Říjen 15 16:01:09 CEST 2021

Pošta nerozhoduje o tom co koupí, co dělá, pro prodává atd. Je řízená
ministerstvem vnitra a vše jde odtud. Pošta prostě není, z hlediska
řízení, standardní firma, jako její konkurence.

Martin Hanek