Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Říjen 15 14:23:29 CEST 2021

> Neni problem se uzivit, ale tezko neco planovat, kdyz o sobe
> nerozhodujete a objednane sluzby nejsou hrazene. Tim by mohl stat zacit.

No tak pošta by mohla začít tím, že nebude kupovat zkrachovalé firmy.

> O tom zbytku co jste psal se muzeme bavit nasledne. Treba jak si nase
> konkurence vyzobe velka mesta a pak u CP poda zasilky s dorucenim na
> vesnice. :-)

Tak na tenhle vtip jsem pozapomněl. Chápete vůbec, že ty "vesnice" jsou
poslední zóna, kde jste ještě konkurenceschopní?

A chápete, že i pošta některé své služby nabízí pro "vesnice"
několikanásobně dráž než pro vyzobaná velká města?

Standa