Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Říjen 15 14:14:08 CEST 2021

U nás na vesnici funguje pošta úplně normálně, tedy skvěle.  Paní co jezdí
s Balíkovnou je velmi ochotná, dodávky jsou velmi rychlé.  Ve středu večer
jsem u Datartu něco objednal a dnes to přijelo.
Je to prostě o lidech.  Asi se tady u nás na venkově lepší job než u pošty
nedá sehnat ((::

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW