Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 15 12:35:30 CEST 2021

Tak já ještě odpovím než nás Admin vyhodí, na mne už působí sebereflexe.
V těch devadesátých letech jsem vozil zboží od Conrada a také jsem si
vždy přivezl časopisy.
Tam byly úžasné věci a také inzerce a to i na Public Domain SW.
Neměl jsem tehdy účet a ani adresu v Německu jako později.
Tak jsem napsal objednávku, dal do obálky 50 Marek a bylo tam i dost na
poštovné.
Nic nepřišlo a tak když jsem měl cestu do Norimberku tak jsem se u firmy
stavil.
Za chvíli přišla slečna s mojí obálkou a 50 Markami a povídá mi, jste
první kdo u nás z Česka objednal.
Za chvilku jsem odjel s disketama. Tehdy ještě s 5,25 ale 3,5 už byly,
já s nimi pracoval už v 1986 ale měl to málokdo.
A měl jsem takovou specialitu, že antivir od McAfee jsem měl na spec.
růžově svítících 5,25 disketách.
To aby je v případě potřeby ajťák rychle našel.
No a na mojí inzerci písemně zareagovalo FMV (Federální ministerstvo
vnitra)
a udělalo hned písemnou objednávku za 1 Mega, obj. s razítkem, telefonem.
Ten telefon nikdo ale nikdy nezvednul. Byla to nějaká kulišárna.
Ale Mjr. Dastych asi tenkráte ještě neúřadoval.
Tak jsem zavolal do Brna kde měla firma McAfee zastoupení a předal jsem
jim tu korespondenci.
Tím to pro mne skončilo :-)
Hezký den,
Jindra Polívka