chipy nejsou

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 14 21:25:26 CEST 2021

Celkove to budou "zajimave casy" ((TM) Terry Pratchet). V podstate se
vyznamne predelavaji obchodni retezce a celkove obchodni vztahy. Navic se
najednou vyznamne zmenilo rozlozeni toho za co lidi utraci a zpusob jakym
pracuji.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 10. 2021 18:32:26
Předmět: RE: chipy nejsou
"

A já pořád čekám a čekám a nic 😊 Chápu, že by se i další obvody, které teď
jsou v pohodě, mohly stát nedostupnými, ale myslel jsem to spíš tak, že
nějaký výrobce opravdu bude mít kapacitu a čipy dodá ve velkém. Například
nemohl prorazit, teď se mu to může povést. A nemusí jít o čipy, ale třeba o
konektory nebo zmiňované PLC. Třeba Siemens nemá, může mít Mitsubishi apod.
Ještě to bude zajímavé sledovat, co?

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz)

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem