chipy nejsou

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 14 18:31:27 CEST 2021

A já pořád čekám a čekám a nic 😊 Chápu, že by se i další obvody, které teď jsou v pohodě, mohly stát nedostupnými, ale myslel jsem to spíš tak, že nějaký výrobce opravdu bude mít kapacitu a čipy dodá ve velkém. Například nemohl prorazit, teď se mu to může povést. A nemusí jít o čipy, ale třeba o konektory nebo zmiňované PLC. Třeba Siemens nemá, může mít Mitsubishi apod. Ještě to bude zajímavé sledovat, co?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of V P
Sent: Thursday, October 14, 2021 5:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: chipy nejsou

Nezapadnul, nechal jsem to bez reakce zamerne. To totiz ukaze az cas. Muj osobni odhad je ze na tom dlouhodobe silne posili firmy jako GigaDevice a spol ktere mely diky ruznym embargum atd. vypadky v odberech a tedy volnejsi kapacitu. Ale to je ciste soukromy odhad.
Taky je potreba vzit v uvahu ze kdyz dnes obvod XXX neni a vsichni kdo ho chteji jej nahradi obvodem EEE stane se velmi brzo tento obvod nedostupny a takto to bude pokracovat pres WWW, RRR a dale.

S automotive zakazniky je to tezke, rekneme ze pomerne dlouho panoval jasny vztah mezi automobilkou - subdodavateli - subsubdodavateli - vyrobci ktery se vyznacoval jistou nerovnosti v podminkach a v chovani smerem zleva doprava. Nedivim se tak ze nektere firmy tento obor opousteji a radeji se venuji vyrobe pro spotrebni elektroniku atd. - ve finale to muze byt klidnejsi zivot, ziskovejsi business a prijemnejsi jednani s odberateli. Soukromy odhad je ze z toho nakupci automobilek budou mit brzy dost tezkou hlavu, ale on se nekdo ochotny do toho jit vzdycky najde.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------