mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Říjen 14 12:33:49 CEST 2021

Ne všichni to podepsali BE. Byl jsem spokojenej u Amper Marketu, slušý
jednání, nic jsme po sobě vzájemně nechtěli, nikdy jsem neměl fixaci, k
BE mě prodali. Odešel jsem včas, ale k jinému alternativci, takže uvidíme.

Standa