mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Říjen 14 07:49:10 CEST 2021

Když jsem nedávno otevřel stránky s ceníky ČEZ, tak tam vyskočilo
upozornění, že oni stávajícím zákazníkům nezdražují a že nové ceníky (

Elektřina – na 1-3 rok v akci) jsou pro nové zákazníky, pro které neměli
nakoupenou elektřinu.

Teď už je tam jen upozornění pro klienty BE.

Jako BE mi vždy přišla jako agresivní firma a ani se 3 promilemi by mě
nenapadlo k ním přejít. Už jen ten způsob vyjadřování těch prodejců...

Karel