OT: Bohemia Energy Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Říjen 13 18:49:47 CEST 2021

Pamatuji si před několika roky, když se uvolnil trh, tak BE byli jedni z
prvních, kteří začali. Přijeli k nám do vsi, začali vykládat bajky o tom
jak jsou levní, jen zapomněli říci, že mluví jen o ceně elektřiny bez
distribuce. Nachytalo se tenkrát dost lidí (vlastní blbostí), kteří pak
koukali na skutečnost a hlavně na to, že se od nich nedalo jednoduše
odejít. Některým se to povedlo po letech.
Mě třeba vollai pravidelně a byli jedni z těch hodně otravných. Takže
označení šmejdů mi u nich tak nějak naskakuje vždy.
Rodiče mají Energii ČS, na co je přemluvila Česká spořitelna, která to
prodala nedávno těmto. Takže to budou řešit také.

Martin Hanek