mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Středa Říjen 13 18:34:28 CEST 2021

Bohemia energy už před časem získala pověst "šmejdů", armáda obchodních
zástupců přepadala babičky a dědečky a uzavírali s nima smlouvy...

Jako třeba to není jediný prodejce energií, který padne, ale v každém
případě je první. Tak nějak mi to k jejich pověsti sedí.

P.K.