Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Úterý Říjen 12 10:43:12 CEST 2021

On 12 Oct 2021 at 9:37, Jiří Nesvačil wrote:
> Z Ali tvrdil/tvrdila, že moje konto není autorizované nebo jak jsem
> pochopil a že neví jak jej přepnout, že tam je krátce, neví, zda to
> vůbec půjde, ... . Zkuste registrovat pod jiným emailem a třeba nové
> konto bude autorizované a půjde hnedle zaškrtnout plátce DPH.
To se mi uplně nechtělo, protože konto tam mám už řadu let a momentálně jsem na
úrovni platimun member, což si myslím má užitek při dispute a kdoví jestli ne i při
obecném jednání prodejců, protože už dlouho jsem neměl problém, že by mě někdo chtěl
ošulit nebo dispute moc dlouho trvalo.
No ale pro tu srandu bych to mohl někdy v rámci prokrastinace zkusit s nějakým
dočasným mailem, jestli to uvidím jinak.

> Jinak to posíláte ČP a clo si děláte sami ? U nás tuhle administrativu
> necháváme na jiných případně Fedex,Dhl. A pokud to je drobnost, tak se
> to snad ani do firmy dát ani nedá s těmi náklady co to má okolo.
Zatím s tím problém nebyl, náklady navíc byly jen nepříliš dlouhý čas strávený
mailováním nebo vyplňováním papírů, to jsme brali jako náklady na zjištění nových
užitečných znalostí. Ale teď od července jsme nic nedělali, takže jsem to chtěl
zkusit, jak to půjde teď, když už se to trochu usadilo. Třeba se ukáže, že to už
nemá smysl, ale třeba to půjde stejně hladce, jako doteď.

D.O.