Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Říjen 12 09:37:34 CEST 2021

Z Ali tvrdil/tvrdila, že moje konto není autorizované nebo jak jsem
pochopil a že neví jak jej přepnout, že tam je krátce, neví, zda to
vůbec půjde, ... . Zkuste registrovat pod jiným emailem a třeba nové
konto bude autorizované a půjde hnedle zaškrtnout plátce DPH.

Jinak to posíláte ČP a clo si děláte sami ? U nás tuhle administrativu
necháváme na jiných případně Fedex,Dhl. A pokud to je drobnost, tak se
to snad ani do firmy dát ani nedá s těmi náklady co to má okolo.

Jirka