rozdil C++ a C#

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Úterý Říjen 12 09:52:47 CEST 2021

Me se na C# libi, ze je takovy "ukecany" a pohodlny, asi jako Borland Delphi. Zadne velke pointrovani (ac se da taky, když o to clovek stoji), spousta funkci, vyhody OOP.

Mj. .NET a C# lze rozbehnout i na STM32 :-)

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jan na galuszka.cz
Sent: Sunday, October 10, 2021 5:16 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: rozdil C++ a C#

Zdravim osazenstvo,

omlouvam se za mozna hloupy dotaz.
Predem priznavam, ze jsem od zacatku sveho programovani programoval v BASICu, na vysce v PASCALu a ted sve internetove portaly mam naprogramovane ve VisualBasic.
Nejsem profiprogramator, ale celozivotni samouk.

Nikdy jsem neprogramoval v Cecku, ale vidim, ze je vice pouzivany.
Jaky je rozdil mezi C++ a C# ? nebo to je stejne?

Jak tezky je prechod z VisualBasic na C# ?

Diky predem

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
)