Re: OT Topný faktor klimatizace vs výška

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 12 08:17:41 CEST 2021

jeste bych tedy prihodil dotaz, jakou znacku z techto nedokonalych
klima/topeni pripadne koupit ?  porad jsem vahal, ale vzhledem k cene
energii bude ted komfort + navratnost vychazet asi urcite lepe. myslim
jedna jednotka venku + 1 - 3 uvnitr. topim elektrikou/podlahovkou, takze
jakykoliv COP lepsi nez 1 je pro me + . vyuziti hlavne podzim/jaro a
obcas klima v lete.
diky za info.
tomik.

--