rozdil C++ a C#

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Říjen 10 21:37:45 CEST 2021

Spíš jde o to, k čemu to chcete používat. C++ je nízkoúrovňový jazyk,
který vám dovolí udělat prakticky cokoli. Tedy se spíš nějakou
začátečnickou chybou střelíte do nohy tam, kde by vám to C# nejspíš
nedovolil vůbec udělat. Zase je univerzální - můžete ho použít na
bare-metal i na webové aplikace, stále se vyvíjí a lze předpokládat, že
tu s námi ještě nějakou dobu bude. Ovšem ty modernější verze jsou už
docela složité a nepřehledné.
C# moc neznám, ale bývalí kolegové to v začátcích posměšně nazývali C--,
na můj vkus se to moc podobá javě, kterou nemám rád, nikdy jsem se s ní
nedokázal skamarádit.
P.S.
Sám jako dlouholetý a spokojený uživatel C++ bych doporučil python.

Mrazík