rozdil C++ a C#

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 10 17:31:38 CEST 2021

C# je něco mezi VB a C++ :-)

Tedy přesněji mezi VB.NET a C++. Protože VB.NET se dost liší od VB 6.0 (kterej jsem teda měl radši).

Takže:
- Prostředí ve VS je pro C# normálně visuální, jako pro VB, ne divný jako pro C++.
- Jazyk je podobnej C++, ale je snaha se zbavit pointerů (ale používat jdou, když je to nutné), jsou lépe udělaté výčtové typy apod.

Přechod není těžkej, už vzhledem k tomu, že při dělání něčeho ve VB.NET lze často narazit na situaci, kdy je v MS helpu, který je pro VB+C#, ukázka jen pro C#.

PH

Od: jan na galuszka.cz

omlouvam se za mozna hloupy dotaz.
Predem priznavam, ze jsem od zacatku sveho programovani programoval v
BASICu, na vysce v PASCALu a ted sve internetove portaly mam naprogramovane
ve VisualBasic.
Nejsem profiprogramator, ale celozivotni samouk.

Nikdy jsem neprogramoval v Cecku, ale vidim, ze je vice pouzivany.
Jaky je rozdil mezi C++ a C# ? nebo to je stejne?

Jak tezky je prechod z VisualBasic na C# ?