mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Říjen 10 20:46:20 CEST 2021

No spíš to vypadá na nerozlitou měď před exportem, bohužel v PADSu se to
musí ručně, před exportem gerberů, jinak to vypadá přesně takhle.
Ale na gerbery jsem nekoukal. Spíš na to schéma. Je fakt že 13k je
trochu mimo běžné řady, ale jelikož ty odpory jsou jednou pullup, jednou
pulldown, a jednou do báze tranzistoru tak ta hodnota opravdu kritická
nebude, asi bych dal těch běžných 10k.

Ono, když si najdete schéma toho čínského modulu, tak z toho je funkce
lehce pochopitelná, akorát je to bez těch tranzistorů a s OZ jako
komparátorem. Spíš než 485, bych použil 422, obousměrně by nejspíš
nechodilo.

Libor