mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Neděle Říjen 10 20:39:48 CEST 2021

Taky kolikrat tyhle exoticke hodnoty maji prodejci extremne levne, asi
jim to lezi dlouho skladem. Treba 52k3 co se hodi do zdroje s MCP16311 a
asi nikam jinam byly za tretinu ceny odporu 10k a dalsi fakt je, ze je
casto levnejsi koupit 1000ks nez 300ks napr. ;-)