kvizovy dotaz - volani O2 z Prahy do Bratislavy

David Belohrad David na belohrad.ch
Neděle Říjen 10 10:51:10 CEST 2021

Můžu vás ujistit, že jsem se na francouzském Orange nechal nachytat úplně
stejně. Všechny tarify kromě toho nejdražšího jsou udělané tak, že pokud
voláte z Francie do jiného státu, platíte.

Ve francouzštině je to napsané v podmínkách stejně 'skrytě' jako v těch
českých.

... Nicméně pozoruji velký rozdíl mezi tím, co se děje v ČR a ve Francii:

1. Pokud chcete opravdu volat všude zadarmo, zaplatíte měsíčně 8euro navíc
(k tarifu, který mě stojí 39eur a ve kterém je 70 giga dat po celém eu)

2. Orange měří všem zákazníkům stejně, a zvyšuje nabídku i stávajícím
zákazníkům. Takže třeba včera jsem dostal SMS že od příštího měsíce mi
navyšují data na mém tarifu na 130giga beze změny plateb

Tohle se v Čechách hádám stát nemůže

(Pozn: ve Francii a Švýcarsku jsou i podstatně levnější tarify, Orange je
něco jako náš komunistický Telecom, nebo Švýcarský Swisscom. je drahý, ale
zase funguje úplně všude)

D.