bohemia energy a 'velkoobchodni' ceny

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Říjen 5 10:46:31 CEST 2021

Zdravim ve spolek.

Potrebuju radu. Moje babicka (+ kmotr taky) dostali dopis od bohemia
energy, ve kterem je BE zada o podepsani dodatku ke smlouve, aby jako
presli na velkoobchodni ceny. A ze to v dlouhodobem horizontu bude pro
ne vyhodnejsi. V CR neziji a tedy moc nerozumim tomu, o co jde. Mohl by
mi to prosim nekdo vysvetlit?

Zvlaste je pro me zahadna ta veta z dopisu: 'pokud nechcete prejit,
budeme Vam od 1.11.2021 dodavat silovou elektrinu za cenu 3400Kc/MWh ve
vysokem i nizkem tarifu, staly mesicni plat 79Kc'. Co to proboha ma byt?

Tim prechodem na 'velkoobchodni ceny' se mysli to, ze
cena elektriny jiz nebude fixovana, ale bude se hybat v zavislosti na
poptavce, a tedy muze dojit k necemu podobnemu jako v USA, kdy v dobe
hurikanu stala kilowatthodina 1000 dolaru?

diky

/d/