Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 8 21:07:26 CEST 2021

"Akorát teď jsem se ozval, že by to chtělo začít topit a on ten kotel
někdy na jaře vypnul. A teď dělal haryky, že je venku teplo a že topit
není potřeba..."

No, to je právě ta krása nezávislosti (a utrpení závislosti). ;-)
Proto tvrdím (po zkušenostech), že nezávislost je hodně velké plus, za
které stojí zato klidně i dost zaplatit.

PL