Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 8 20:02:32 CEST 2021

Před pár lety jsem kupoval Vitodens 111 s vestavěným zásobníkem, stál
(nejlevnější na webu ) cca 50, takže jsem půlku trochu zaokrouhlil aniž
bych se díval na současné ceny. Překvapilo mě že jsou prakticky  stejné.

Pokud vezmu to nejlevnější bez zásobníku, tak se pochopitelně ke 30
dostanu. Takže zde si trochu sypu popel na hlavu :-)

Za roční servis jsem platil  1800, takže taky s trochou zaokrouhlení to
sedí.

Petr