DMA u PIC18FxxKxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 6 16:39:00 CEST 2021

[preposielam]

Ahoj,

tak to asi pojde len cez prerusenie mcu od ADC a sw nastavenim
DMA-kanalu. Ono ked sa programuju nejake digitalne filtre alebo
regulacie, tak to jadro mcu treba aj tak zobudit na vypocty... Asi
preto to nie je implementovane a tym padom aj v ponuke toho code
configuratoru.

Pri tychto novych pic je to aj tak len nastavenie par bytov toho DMA
radica... Ale treba si nastavit prerusovaci system na vektorovu
tabulku a potom ma prerusenie len kratucku odozvu a v subrutine
nemusite ani pouzit W-register. Vektorova tabulka IRQ je dalsia
vymozenost ku ktorej geneticky dokonvergovali pic mikrokontrolery. :)

A.

Hoj, mam nakonfigurovany ADC, dokonce mi chodi transport konverzi z ADC
treba na USART ....prevod ADC je trigrovany TMR a stejne tak aktivace
DMA kanalu... aniz by jadro neco delalo sype to hodnoty rovnou na USART
v taktu preruseni TMR.

Ted chci vysledek ukladat do GPR do pam. promenne a chci to trigrovat po
provedeni konverze. Bohuzel nema ten trigr v nabidce.

RV