DMA u PIC18FxxKxx

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 6 15:55:25 CEST 2021

Hoj, mam nakonfigurovany ADC, dokonce mi chodi transport konverzi z ADC
treba na USART ....prevod ADC je trigrovany TMR a stejne tak aktivace
DMA kanalu... aniz by jadro neco delalo sype to hodnoty rovnou na USART
v taktu preruseni TMR.

Ted chci vysledek ukladat do GPR do pam. promenne a chci to trigrovat po
provedeni konverze. Bohuzel nema ten trigr v nabidce.

RV