[OT] vyber elektrocentraly

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 6 16:07:13 CEST 2021

On Wed, 6 Oct 2021, J. Polívka wrote:

> Voda v benzínu ? Já nevím kde se tam bere ale můj nevlastní děda v roce

To se netyka nadrzi aut kde se to pripadne promichava kdyz se pohybuje,
ale tyka se to nadrzi na benzin ktere jsou v zemi. Tam muze pronikat
vzduch temi poklopy, vlhkost se srazi na stenach a steka a konci vespod
pod benzinem. Takze by se mohlo stat ze pak nekdo natankuje vodu.

Aby se to nemuselo nejak promichavat tak se tam pridaval lih.