[OT] vyber elektrocentraly

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Říjen 6 12:03:24 CEST 2021

u auta to bude proste beznou kondenzaci pri zmenach teploty a
postupnym"odlucovanim" ze sajrajtu pri kazdem tankovani. voda se muze za
nejakou dobu nastradat na dne nadrze. pokud ji je pak uz dost, muze se
pri dojeti skoro na sucho, nebo po promichani pri tankovani dostat i
dal. proto se daval lih, ktery ji navazal na sebe a pravidelne ji nechal
spalit/zmizet. dneska je spis problem pri dlouhodobem skladovani ta
bioslozka a zaskokove generatory maji v nadrzi michadlo, co to obcas
prosleha, aby se to postupne neoddelilo a nenadelalo problem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín