Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 6 15:48:45 CEST 2021

S tímto názorem souhlasím (na rozdíl od mnoha dalších v tomto vlákně).
Pocit tepelné pohody není jen o absolutní teplotě. Člověk není fyzikální
objekt, ale biologický objekt.
Pocit tepelné pohody závisí i na dalších faktorech, jako je právě to
proudění vzduchu, tepelný gradient od nějakého bodového zdroje vyšší
teploty, ale třeba i osvětlení atd.

PL