[OT] vyber elektrocentraly

Středa Říjen 6 08:08:17 CEST 2021

No, ono mi jde zatim asi o kratkodobe vypadky, hlavne kvuli vode
(studna) a topeni (krbovky s vymenikem), cili pokryti par hodin az pul
dne. Pokud bude globalni blackout 3+ dny, prestanu resit elektrinu a
udelam radeji inventuru zbrani a naboju ;-)
Elektrocentrala s vodnim chlazenim by byla pecka ale je to raketa. Taky
co s tim vykonem. Cili bych preferoval neco levnejsiho, cemu ale nebudou
delat problem async motory ani adaptery, pocitace, a lednici to da taky
(ted mame novou s invertorem, nevim, co to pro centralu obnasi).
Stabilita napeti je asi nutnost, takze s inteligentnim menicem? A ted
jestli neco takoveho existuje...