Re: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Úterý Říjen 5 10:03:27 CEST 2021

Tady hodně záleží na tom, jaký pohyb tam má ta voda. I ten odborník to
asi spíše odhadne než spočítá, ale nevím. Problém je, že se potřebujete
na poprvé trefit pokud možno tak, aby to fungovalo. Když to
předimenzujete, je to jedině dobře. Dostanete vyšší teplotu a o něco
málo lepší COP.
Když vidím, jak přítelkyně dopadla s vrtem a to projektuje firma, která
má zkušenosti a program. Sousedovi teď zase jiná firma naprojektovala
vrt, který mu tam v těch podmínkách zaručeně nebude stačit. My máme
aspoň konec vrtu pod vodou. On to bude mít jen v tom suchém slínovci.

Anděl