Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 4 12:18:23 CEST 2021

Kdyby to bylo tak jak píše pan Racek tak kde se vzala úspora téměř osm
tisíc za rok (puvodně 24t.kč) když si soused nandal v bytovce na radiátory
programovatelné termohlavice? To samé u mojí matky v zatepleném
paneláku.... 14t/ 2t úspora...
Samozřejmě že nejde o pasivní nebo nízko energetické stavby.
Tvrdím, že pokud nějakou místnost dlouhodobě neobývám že je nesmysl tam
topit, mohu tam mít klidně o 5 st. méně.
Naprosto stejně to dělají v hotelech.
 Kdyby to byl takový nesmysl tak proč to tam regulují dle obsazenosti?
Další věc je třeba ta tepelná pohoda v ložnici při spaní a to
nejdůležitější že klasické neprogramovatelné termohlavice je každé líný
obíhat a něco tam štelovat. Znám to z praxe někam přijedu na návštěvu a tam
přetopeno že ze mne leje... "no my jsme to zapomněli stáhnout...
vyvětrám.."