[OT] - navazani na velkoobchodni ceny

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 1 15:28:12 CEST 2021

No a ja som dnes dostal info od predavaca elektroniky ze elektronika a domace spotrebice pojdu hore mozno az na 2 nasobok pretoze nemaju dodany tovar.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Friday, October 1, 2021 2:38 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] - navazani na velkoobchodni ceny

Co k tomu dodat.

Začala nová fáze zdražování všeho. Stavební materiál už podražil, nikdo vám dopředu neřekne ani cenu třeba za opravu blbého okapu, resp. cena platí do konce týdne. Protože dodavatelé řemeslníkům garantují cenu úplně stejně.

Lidé s hypotékou, co staví barák, najednou potřebují ještě jednu hypotéku, protože rozpočet se tak trochu navýšil.

Taky se prý do příštího roku (deadline je snad září 2022) musí vyměnit kotle, jinak pokuta...

Auta už začaly stoupat nahoru, kromě toho výroba nových vázne. Od toho se odráží i ceny ojetin...

A do toho vám někdo neustále tvrdí, že budoucnost je v elektroautech.

Zdražení benzínu bude následovat.

Blíží se nějaká krize. Asi ne zrovna malá.

P.K.