mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 1 15:04:33 CEST 2021

My jsme u nich taky a utíkáme. Loni jsme přešli na ten "burzovní" tarif, protože to mělo vyjít levněji. Bohužel to díky pohybům na burze vyšlo asi o desítku dráž. A přesně na to hrajou a tlačí do toho nesmyslu klienty. Navíc jejich jednání působí tak, že začínají mít velký finanční problémy. A dokonce i eON nabídl zajímavější tarif než oni.
Takže moje doporučení, otevřít nějakou internetovou kalkulačku a změnit dodavatele. A vzhledem k tomu, jak se teď zdražuje a spousta tady těch přeprodejců má lidi na nízkých fixech, tak bych vybíral větší firmu, která tohle období ustojí. Osobně si myslím, že EEE to nebude, v kalkulačkách vycházeli jako jedni z nejlevnějších, takže nabrali spoustu zákazníků a teď se dostávají do problémů.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Friday, October 1, 2021 2:07 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

hezky patek.
ted jsem prave spadnul ze zidle, protoze jsem si precetl zapadlej email, z 30.9,  od mojeho distributora "europe easy energy". prechazel jsem onehda se stadem casopisu dtest a zatim vse ok. el. i topime, cca 13000kWh rocne.
ted mam moznost bud podepsat cenu vazanou na velkoobchod, ale muzu prej i zustat u fixu, ktery se ale meni od 1.11 2021 z cca 1,8kc s dph NT i VT na 4,1kc NT i VT. to je "jen" cca +130% ...
takze to neni o zvazovani vyhodnosti, ale vlastne rozkaz "podepis a moc nepremejlej". ze mam teda vsechny zeleny idioty v posledni dobe dost v hube, ale ted bych asi i strilel .
takze nakonec proste podepisu a pak budu cekat co bude a pak resit co s tim. asi se pojedu mrknout na krbovky a do stavebnin na cenu kominu. mam v podstate bungalov u lesa, ale zatim bez kominu :-) tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879