mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Pátek Říjen 1 14:50:23 CEST 2021

To asi potká všechny co nemají fix (a i tam mají dodavatelé různé kličky).
Mě přišel email od dodavatele plynu, že končí a dal mi celých 14 dní na
nalezení jiného, pak že budu mít černý odběr a bu bu bu. Nějak nechápu jak
to dělají, mám smlouvu na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce, myslel
jsem, že to platí pro obě strany.

A elektriku mám taky u 3e a email mi přišel stejný. Dneska mi volal někdo z
nějakého šetřícího portálu, kde jsem dřív řešil elektriku, že jestli nic
neudělám, tak letos platím 19000,-- a příští roku budu za stejnou spotřebu u
 3e platit 34000,--. Takže být zelený se vyplatí a až se nám tu konečně
rozšíří elektromobilita, budu platit 340000,-- :-), protože v energetice nás
čekají jen světlé zítřky: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/draha-energie-
zmeni-nase-chovani-rika-sef-statni-firmy-ceps-175238

Představa, jak se moje domácnost podílí na stabilizaci sítě, mě naplňuje
pýchou. Jen nevím jestli si budu muset pořídit všechny spotřebiče nové, nebo
se budou prodávat nějaké adaptéry do zásuvky, které budou umožňovat, aby mi
ČEPS mohl na dálku vypnout mikrovlnku, protože zrovna nesvítí a nefouká.

PK

---------- Původní e-mail ----------