Re: Začátky s laserovým ploterem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 30 18:57:32 CET 2021

S tím zpětným odrazem se mi to moc nezdá.
Chip je maličký a má vyzařovací úhel nějakých 7-10/15-30 stupňů.
Takže i na té malé vzdálenosti by už se většina energie asi odrazila mimo.
Navíc tam píšou propustnost 98%.
Samotný laser má účinnost 25-30%. Takže když už tam v teple bude
nějakých 10W (u 5W laseru), tak nějakého 0.1W navíc už by se asi
moc neprojevilo. A to ještě za předpokladu, že se odrazí všechno zpět.

S ovlivnění rezonance u polovodičového laseru to snad nebude tak
zlé, nebo ano?  Dodávaná energie je přesně regulovaná, tak se tam
snad nemá jak zvednout výkon.
A protože u tohoto laseru si ty fotony lítají kdy chtějí a jak chtějí
(aspoň si to myslím), tak ani nějaké rozkývání vyzařovaného výkonu
mi do toho moc nezapadá.
Ale jenom teoretizuji, odborných vědomostí nemaje. Často jsem
chodil za školu, a pak to takhle dopadá.

PL