RE: vybírám notebook

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Listopad 30 17:48:03 CET 2021

Tak jo nechtěl jsem, ale nakonec mi to nedá.

Já jsem po letech přešel zpět do stylu, je mi jedno jak je to težké, hlavně když to má výkon.

Nakonec jsem koupil herní Lenovo https://www.alza.cz/lenovo-legion-5-pro-16ach6h?dq=6317899 <https://www.alza.cz/lenovo-legion-5-pro-16ach6h?dq=6317899&visited=1> &visited=1

Je to těžké jak slon, napáječ je velikosti cihly, ale jsem z něj úplně u vytržení – výkon excelentní, parádní displej 500 nit disk 1TB rychlost výborná. Na baterku vydrží tak 2-3h

Jediné co bylo nutné vyhodit home edici windows a dát tam Pro. Občas se dá sehnat úplně bez systému. Plus samozřejmě povypínat různé pitomosti jako barevnou klávesnici atd..

Nehraju na tom hry a pokud dělám běžnou kanc práci není prakticky slyšet. Pokud mu dám zabrat naším SW je to trochu jako startujicí vrtulník, al eteď jsem měl možnost porovnas s kancelářským Dellem a je vlastně ještě tichý.

Samozřejmě nemá čtečku otisků, chipových karet … Ale má ethernet, plnohodnotné HDMI, 2x USB- C 4x USB 3, jack na sluchátka a je to celé hliníkové. Dokonce jsem si zvykl i na numerickou klávesnici, které jsem se roky bránil. Ač mám všude kam přijdu kvalitní ext monitory, prakticky jsem je přestal používat jak moc mi vyhovuje vestavěný panel - 2560 × 1600 165Hz

Hovg.

J.V.