Re: vybírám notebook

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Listopad 30 16:06:42 CET 2021

Pridam se s par poznamkama. Zcela a uplne mne ted zklamalo pracovni Lenovo
(notas asi za 75KKc):
- nema RJ45
- nefunguje ctecka otisku prstu (na rozdil od beznych mobilu za nizkych par
tisic)
- spatne funguji USB-C porty (nefunguje mi pres ne nabijeni notasu,
nefunguje na nich USB-C display, usb dockina se na nich chytne nekdy az na
5 vytazeni/zasunuti. Nahodne). Podotykam, ze vsechno toto by 'teoreticky'
melo byt podporovano - jen to nefunguje, no.

Poznamka k tomu, ze 'Pridat do notebooku jde' - jak kdy a jak co :) Cim dal
tim vic vyrobci osazuji napr. pamet na board a daji jen 1 (nebo myslim ze
jsem videl i zadny) slot na pamet. Ten miva velmi casto velmi omezenou
podporovanou kapacitu (dcera Lenovo: 4GB napajene na boardu, jediny slot
umi max 8GB). Dokazu si predstavit, ze s SSD to muze byt podobne (myslim,
ze to tak bezne paji jabkari, takze kdyz vam notebook zdechne, jdete zebrat
do jejich servisu aby vam vytahli data)

Doba je zla. Ale nebojte, bude hur, dobre uz bylo :)
BR,
Marek